arkadaşlar bana bu soruyu bi uzman arkadaşım sormuştu öğrençiyken sınavda sorulmuş.

''uçurumun dibindesiniz bir elinizle küçük çocuğunuzu diğeriylede büyük çocuğunuzu tutuyorsunuz eğer bi müdet daha böle kalırsanız üçünüz birden düşeceksiniz.hangisinin elini brakırdınız''

şu anda neler hisetinizi biliyorum ama lütfen cevaplayın bu soruyu tşk ederim

2

Cevaplar

2012-12-11T20:57:00+02:00

kiçüğü bırakmam ......................

1 1 1
2012-12-11T20:57:52+02:00

biraz saçma olucak ama hangisinin geleceğinin daha düzgün olacağına inanıyorsam bırakırım çünkü geleceği kötü olan zaten hep üzülecek ölsün bari :D

1 1 1