7.sınıf teknoloji ve tasarım''Hayallerimdeki değişim ve gelişim'' arkadaşlar bana 10 tane hayal lazım ama yapım kuşağı olmuyacak sadece kurgu kuşağı olucak mesela bi kadın gözlük takıyo sinyal ile taksiciyi çağırıyor gibi... bunun gibi örnekler istiyorum sonra buna çözüm önerileri bu ne işe yarar biraz uzun olsun not alıcam çünkü.yanlış yazılanlara notum war direk şikayet.

1

Cevaplar

  • Eodev Kullanıcısı
2015-12-23T16:05:26+02:00
Uyandıran yatak akıllı kumbara her sekıl veren taarak tahtaya zor yazı yazmanın cozumu klavyelı bır tahta olursa kolay yazılır .   akıllı saat daha bır suru var aklımdaa yanı
6 3 6