Cevaplar

2013-02-11T18:35:11+02:00

Karakter Modellemesi
- Cevre Modellemesi
- Rigging
- Animasyon ( Animasyondan kastim eger insan vucudu ise vucuttaki kaslarin iyi bilinmesi ve nasil haraket ettiklerinin iyi kopyalanabilmesi)


Program olarakda(Tabi Hepsini Ogrenmene gerek yok ornekteki gibi animasyonlar icin Maya,Zbrush ve nuke Yeterli olacaktir.)
Maya -Rigging ve Animasyon hatta modelleme

-3dmax -Modelleme hatta animasyon ve rigging de yapabilirsin. 
(3d max senin tercihin olacak istersen kullan, Maya neredeyse butun ihtiyaclarini karsilar)

Zbrush -Karakter Modelleme(Zbrush poligon sayisi olmadan cok rahat karakter modelliyebilecegin bir program)

Nuke -Yaptigin animasyonlara son halini verebilmen icin (Mesela isik, lens effektleri vs)

- AfterEffects -Nuke'un yerine kullanabilirsin.Ama 3d icin tam performans vermeyecektir.

1 5 1
  • Eodev Kullanıcısı
2013-02-11T18:35:36+02:00

Hareket grafikleri bir cismin hareketini açıklamak için kullanılan grafiksel gösterim şekilleridir. Düzgün doğrusal hareket eden bir cisim için hareket grafiklerinden bahsedelim.

Konum – Zaman grafikleri Konum zaman grafikleri cismin hareket sürsince hangi anda hangi konumda bulunduğunu  bize gösteren grafiklerdir. Bu grafiklerde eğim bize hız değerini verir. Konum zaman grafiğinde yer alan yatay çizgi, cismin o kısımda durduğunu belirtir. (Hızı sıfırdır) Belli bir eğime sahip çizgi bize cismin o kısımlarda belli bir hızlaHız –Zaman grafikleri Düzgün doğrusal hareket yapn bir cismin hız zaman grafiği sadece yatay doğrulardan oluşur.  Bu yatay doğrular altında kalan alan bize yerdeğiştirmeyi verir. hareket ettiğini söyler
1 5 1