dostluk arkadaşlık komşuluk ve yardımlaşma ile ilgili en az 3 paragraflı bir öykü içinde dialoglarda olsun .lüfen yaa ... 3üncüye yazıyorum herkes cevplamak olsun diye cvplıyo biri atasözü yazıyo biri soru soruyo yazıpta düzgün yazmayan olursa şikayet edicem artık...

1

Cevaplar

En İyi Cevap!
2012-10-12T13:08:49+03:00

   Bir gün Mert yolda yürürken yolda en iyi dostunu görmüş konuşmaya başlamışlar Mert:Nasılsın Berke iyimisin?  Berke iyiyim işte böle dolanıyorum :( Mert:Ne oldu yüzün soluk? Berke:Ya hani bi ödev vermişti ya öğretmen işte yarın pazartesi nasıl yapıcam onu düşnüyorum :/ Mert:Aaa Onu Ben Komşumuz Ali Amcaya Sormuştum Çünkü O bizim okulla ilgili her şeyi biliyo.Çünkü o Al amca bizim okulumuzda okumuş. Berke:Aaa iyiki Sana rastlamışımm Mert. Yardım ettiğin için teşekkürler.Hadi şu Ali amcaya gidelim. Mert:tamam hadi gidelim.Ali amcaya giderler ve ödevini berke yapar 

2 5 2