Cevaplar

2012-10-14T20:19:06+03:00

Geçmişte:

 

İşlev/Süreç Merkezli Az grafik/grafiksel arayüz kullanımı İlk klavye ve farelerin tanıtımı Yüksek öğrenme eğrileri

Örnekler: Eski yazma makineleri, eski el telefonları, ilk bilgisayarlar

 

 

 

 

 

 

Günümüzde:

 

Kullanıcı merkezli İşlevden çok kullanıcıya dayalı tasarımlar (İşletim sistemi gelişiminde olduğu gibi) Doğal hissetme, hareket yakalama, dokunmatik ekranlar, çoklu dokunma teknolojileri

Örnekler: Suya dayanıklı klavye, iPhone, MacBook, Mars yüzeyinde çalışan robot

 

 

 

 

 

Gelecekte:

 

Daha hızlı, günümüz HCI teknolojilerine göre daha kesin Gadget (marifetli küçük aletler) üzerinde çoklu teknolojiler, hareket yakalama, ses yakalama, dokunmatik ekran teknolojileri En düşük öğrenme eğrisi Yüksek taşınabilirlik

 

 

 

 

Örnekler: Uçan arabalar , Tişört Laptop, su üzerinde yürüten ayakkabılar vs.

 

0
2012-10-14T20:21:33+03:00

insandan daha büyüktü sonra küçüldü tüplüdü şimdi tüplüsüde kalktı LCD ekran oldu

0